top of page

Play & Parties Group

Public·199 members

(vandaag##) PSV Twente kijken streaming 21 december 2023

3 dagen geleden — Met samenvattingen van de Eredivisieduels.

Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit. c) Heb je een dagpas voor een andere dag besteld? Laat de televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan. Dan weet je zeker dat de dagpas is geactiveerd op de dag dat je wilt kijken. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit. Misschien kijk je op het verkeerde kanaalnummer. Op de kanalen 422 tot en met 424 kijk je als abonnementhouder van ESPN of als je online een dagpas hebt besteld. Voor de zender ESPN1 (kanaal 18 en 421) heb je geen abonnement of dagpas nodig, deze is te zien voor alle Ziggo-klanten met een CI+ module of mediabox. Als je de dagpas rechtstreeks hebt besteld op je mediabox, dan zie je tijdens het bestellen van je dagpas waar je kunt kijken. ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Aanpassen ESPNSamenvatting Feyenoord - FC Utrecht3uESPN6:02Feyenoord stopt ongeslagen reeks FC Utrecht en bekert doorIn De Kuip versloeg Feyenoord de ploeg van Ron Jans met 2-1. 3u Hartman blikt terug op 2023: "Toen dacht ik dat ik wel vaker ging spelen"Feyenoord-speler Quilindschy Hartman na afloop van het duel in de TOTO KNVB Beker tussen Feyenoord en FC Utrecht4u3:55 Stengs over plek in Oranje: "Ik moet mij vooral focussen op de rechtsbuiten positie"Feyenoord-speler Calvin Stengs na afloop van het duel in de TOTO KNVB Beker tussen Feyenoord en FC Utrecht3u3:05 Jans zag afspraken misgaan: "Dat eerste halfuur was een moeilijke fase"FC Utrecht-trainer Ron Jans na afloop van het duel in de TOTO KNVB Beker tussen Feyenoord en FC Utrecht3u3:36 AJAX VROUWEN STUNT IN CLKOPLOPER IN DE GROEPAjax Vrouwen verslaat Bayern München en zet grote stap richting overwintering6uRomee Leuchter na het maken van de 1-0 tegen Bayern München I ANPSamenvatting HHC Hardenberg - AZ4uESPN5:59Invallers behoeden AZ voor bekerblamage bij HHCMet pijn en moeite - en een verlenging - bleek AZ nipt te sterk voor de amateurs van HHC. V. - N. E. C. Samenvatting van de TOTO KNVB Bekerduel G. gespeeld op woensdag 12 december. 4uESPN5:07 Samenvatting RKAV Volendam - AFCSamenvatting van de TOTO KNVB Bekerduel RKAV Volendam - AFC gespeeld op woensdag 12 december. 4uESPN5:00 Samenvatting Willem II - FC GroningenSamenvatting van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. 1dESPN5:56 Samenvatting FC Dordrecht - SC CambuurSamenvatting van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. 1dESPN3:33 Samenvatting FC Eindhoven - Fortuna SittardSamenvatting van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. komen LIVE voorbij in het schakelprogramma dat te zien is op ESPN 1. 16uDoor de redactiePro ShotsSamenvatting Quick Boys - De Graafschap1dESPN5:56Vuurwerk in Katwijk: Quick Boys kegelt De Graafschap uit bekertoernooiDankzij twee doelpunten van de 19-jarige Sem van Duijn plaatst de Katwijkse stuntploeg zich voor de derde ronde van de TOTO KNVB Beker. 1dDoor de redactieQuick Boys wakkert vuurtje lekker aan met spectaculaire opkomst van 15. 000 euro1d3:59Quick Boys-uitblinker Sem van Duijn geraakt door alle reacties: "Geweldig dat iedereen zo meeleeft"Een dag na de bekerstunt moest de 19-jarige Van Duijn weer naar school. 8u2:57 Van Duijn: "Het zou gaaf zijn om in De Kuip te spelen"Quick Boys-speler Sem van Duijn na afloop van het TOTO KNVB Beker-duel tussen Quick Boys en De Graafschap. 1d2:49 Fortes over eigen uitspraak: "Ik neem hem als een man"De Graafschap-speler Jefrry Fortes na afloop van het TOTO KNVB Beker-duel tussen Quick Boys en De Graafschap. 4uDoor de redactie Clasie: "Het is schandalig dat je hier een verlenging moet spelen"4u2:21 Jansen: "Dit is een van de slechtste wedstrijden die ik ooit heb meegemaakt"4u4:22 Church: "Dit is eigenlijk het leukste, dat ik met iedereen de vreugde kan delen"4u3:50 2E RONDE TOTO KNVB BEKERDROMEN VAN DE KUIPFC Groningen wint in Tilburg, schitterende goal Sierhuis en Cambuur wint in DordrechtEen overzicht van de wedstrijden in de TOTO KNVB Beker van deinsdag 19 december. 1dDoor de redactiePro Shots Samenvatting G. AZ PSV kijken 17 december 2023 Live kijken 4 dagen geleden — AZ heeft ook zeker nog wat om voor te spelen: bij winst en verlies van Ajax tegen FC Twente PSV: live kijken op tv en online | 17 december ... ESPN dagpas bestellen | Televisie | ZiggoKijk 24 uur topsport zonder abonnement Hoe werkt het? Zo kijk je op een Mediabox XL, Mediabox Next en Next Mini. Zap naar ESPN Zap op je Mediabox XL, Mediabox Next en Next mini naar het ESPN kanaal waarvan je een dagpas wilt bestellen. Bestel een dagpas Druk op de knop “OK” om te bestellen. Voer vervolgens je pincode in waarmee je de aankoop bevestigt. Kijk waar je wilt Je kunt nu gebruik maken van je dagpas. Is de dagpas al van start gegaan, of heb je de dagpas direct op de mediabox besteld? Neem dan even contact met ons op. b) Heb je een dagpas voor vandaag besteld na 8. 00 uur ’s ochtends? We activeren je dagpas meestal binnen een paar minuten. Bij grote drukte kan het 15 minuten duren. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard of CI+ module erin. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. 4uRijsdijk woedend na uitschakeling tegen ADO: "Om je kapot te schamen"5uDoor de redactieBosz breekt met gewoonte voor bekerduel met FC Twente: "Drommel keept"Peter Bosz koos nog nooit voor zijn reservedoelman in een bekertoernooi. 14uDoor de redactieGeorge ontmoet oud-collega's Cillessen, Nuytinck en Schöne: "Zijn nog steeds heel goed"De hoogtepunten van G. tegen N. Én de grote Amerikaanse sportcompetities, UEFA Europa League en UEFA Conference League. Veelgestelde vragen Check of een van de volgende situaties van toepassing is op je situatie: a) Is je mediabox geschikt voor een dagpas? Als het goed is heb je tijdens het bestellen op deze pagina je eigen mediabox gekozen. Misschien heb je je in het type vergist. Is je mediabox niet geschikt en heb je online besteld? Annuleer de dagpas dan uiterlijk één uur voor deze begint. Dat doe je in Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer. 3u0:56 Reacties na afloop van Willem II - FC GroningenReacties na afloop van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. 1d1:10 Reacties na afloop van FC Dordrecht - SC CambuurReacties na afloop van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. 1d1:25 Reacties na afloop van FC Eindhoven - Fortuna SittardReacties na afloop van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. 1d1:06 Reacties na afloop van DEM - Excelsior MaassluisReacties na afloop van het TOTO KNVB Beker-duel gespeeld op dinsdag 19 december. 1d1:10 Samenvatting ADO Den Haag - Sparta Rotterdam6uESPN6:00ADO wervelt langs Sparta en plaatst zich voor achtste finale KNVB BekerDoor doelpunten van Daryl van Mieghem en Joel Ideho wonnen de Hagenaars met 2-0. Twente - PSV op TV en Live Streams: waar kan ik het 25 nov 2023 — Twente – PSV op TV en Live Streams: waar kan ik het kijken? (25/11/2023). Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+ | Commerciële inhoud | Speel ... Dat kan zowel op je mediabox als via de ZiggoGo app op bijvoorbeeld je tablet of mobiel. Heb je een andere Mediabox of een CI+ module? Geen probleem, met onze stappenplannen helpen we je ook op al je andere apparaten op weg! Als je inlogt op Mijn Ziggo, kunnen we zien welke mediaboxen je gebruikt, zodat we je de juiste instructies kunnen bieden. Welke live wedstrijden zijn er deze week? Ontdek de beschikbare duels per dag en per zender. ESPN Compleet voor de sportfan Elke dag de beste live wedstrijden uit binnen- en buitenland Met wedstrijden uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, Azerion Eredivisie Vrouwen en TOTO KNVB beker. FC Twente | Officiële website van FC Twente Enschede FC Twente is een voetbalclub uit Enschede, Overijssel. Bekijk hier de ✓ Video's ✓ Tickets bestellen ✓ Wedstrijden en meer! [Sport>] PSV Eindhoven Twente kijken live stream 21.12. 1 uur geleden — Je leest hier alles over de mogelijkheden van FC Twente live kijken in 2023, waaronder de KNVB Beker-wedstrijd tegen PSV Eindhoven op donderdag ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page